FC Bayern a Audi predlžujú partnerstvo do roku 2029
14/01/2019
FC Bayern Mníchov a Audi smerujú do budúcnosti spolu. Partnerstvo doteraz trvalo už 17 rokov a teraz bola dohoda, ktorá pôvodne trvala do 30. júna 2025, predčasne predĺžená o štyri roky do roku 2029. Audi zostáva výhradným automobilovým partnerom FC Bayern. S predčasným predĺžením zmluvy sa partnerstvo rozšíri. Strategickými ťažiskami budúcnosti sú elektrifikácia a inovatívny marketing. Aby sa to zdôraznilo, dohodlo sa, že všetci hráči FC Bayern dostanú v roku 2020 čisto elektrický Audi e-tron. Partnerstvo medzi FC Bayern Mníchov a Audi sa začalo v roku 2002 ako čisto sponzorské partnerstvo. Audi je od roku 2011 tiež akcionárom spoločnosti FC Bayern München AG. Odvtedy došlo k mnohým spoločným aktivitám, iniciatívam a udalostiam. Vrcholom spolupráce je určite Audi Cup, jeden z najkvalitnejších európskych prípravných turnajov, ktorý sa už šesťkrát konal v aréne Allianz. Súčasťou partnerstva s Audi je aj možnosť realizovať rôzne akcie a podujatia s inými značkami koncernu Volkswagen.
Karl-Heinz Rummenigge: „Som veľmi šťastný z predčasného rozšírenia nášho partnerstva s Audi. Pre FC Bayern je táto dohoda dôležitým strategickým krokom do budúcnosti. FC Bayern a Audi spolupracujú s dôverou, vážne a v prospech oboch značiek. Teraz je zabezpečené, že toto partnerstvo bude pokračovať aj v nasledujúcich desiatich rokoch.“
Andreas Jung: „Audi aj FC Bayern pripisujú na jednej strane dôležitosť budúcej orientácii a inováciám a na druhej strane trvanlivosti a spoľahlivosti. Obaja partneri tvrdia, že sú v Nemecku číslo jedna. Veľmi sa tešíme na mnoho spoločných aktivít, veľa spoločných podujatí a mnoho ďalších rokov spolu s Audi.“
Hildegard Wortmann (vedúci predaja a marketingu spoločnosti AUDI AG): „FC Bayern Mníchov dokonale zapadá do strategického usporiadania Audi. Tieto dve silné značky sú známe po celom svete prémiovými skúsenosťami. Chceme byť blízko našim fanúšikom, zákazníkom a potenciálnym zákazníkom. Ako výhradný automobilový partner FC Bayern Mníchov máme príležitosť predstaviť nové koncepcie mobility, elektromobility a prepojiteľnosti a urobiť ich hmatateľnými.“
Alexander Seitz (finančný riaditeľ pre Čínu a právne záležitosti v spoločnosti AUDI AG): „Spolupráca s FC Bayern ako jedným z najlepších medzinárodných klubov so 650 miliónmi fanúšikov po celom svete a 135 miliónmi fanúšikov v Číne otvára nové spoločné marketingové príležitosti, najmä v Číne na najdôležitejšom rastúcom trhu pre Audi.“
foto: © www.fcbayern.com