Adobe novým partnerom FC Bayern
19/01/2022
FC Bayern a Adobe začínajú viacročné partnerstvo s cieľom zlepšiť digitálne možnosti nášho klubu. Spolupráca vytvorí pôsobené zážitky pre fanúšikov na celom svete – online aj offline – a zároveň podporí interné procesy v rámci klubu. S rýchlo rastúcou globálnou fanúšikovskou základňou sa FC Bayern snaží spájať fanúšikov s ich klubom novými spôsobmi. Adobe Experience Cloud, Adobe Real-Time CDP , Adobe Document Cloud a Adobe Acrobat Sign využije predovšetkým na podporu svojej digitálnej transformácie fanúšikov. Technológie dávajú príležitosť lepšie porozumieť nasledovníkom, aby vytvorili pútavejšie a prispôsobenejšie športové zážitky. Adobe Experience Cloud, vrátane platformy pre údaje o zákazníkoch spoločnosti Adobe, pomôže klubu vytvoriť profily fanúšikov, aby sa zabezpečilo, ako budú sledovatelia interagovať so značkou a vytvoria s klubom osobnejší vzťah. To okrem iného znamená, že celý zážitok zo zápasu fanúšikov bude vylepšený poskytovaním upozornení v reálnom čase stlačením tlačidla, vrátane zliav na merchandising, videoobsahu a dostupnosti vstupeniek na poslednú chvíľu. Už nikdy nezmeškáte žiadny okamih, či už v aréne, na cestách alebo doma. Napríklad, keď padne gól, dostanú fanúšikovia na svoj preferovaný kanál obsah na oslavu tohto momentu v reálnom čase, ako aj videokomentáre a najdôležitejšie momenty po zápase. FC Bayern bude tiež využívať Adobe Document Cloud vrátane Adobe Acrobat Sign na digitalizáciu spolupráce s fanúšikmi, zamestnancami a partnermi. Vďaka službe Document Cloud sa činnosti, ako je registrácia členstva alebo podpisovanie zmlúv s hráčmi, stanú rýchlymi a bezpečnými a zároveň znížia dopad na životné prostredie.
Oliver Kahn: „Dnešní fanúšikovia FC Bayern sú digitálne zdatní a vždy sa zaujímajú o nové spôsoby, ako byť blízko k nášmu klubu a našim hráčom. Preto chceme vytvárať udržateľné a trvalé interakcie, ktoré prinášajú radosť našim fanúšikom po celom svete. Investujeme tu do dlhodobej digitálnej stratégie so šírkou podnikových aplikácií Adobe v jadre našej technológie, aby sme prehĺbili interakciu našich fanúšikov s klubom a inšpirovali ďalšiu generáciu na ďalšie roky.“
Anil Chakravarthy (prezident Digital Experience Business v Adobe): „FC Bayern má milióny fanúšikov po celom svete a sú v popredí revolučných zážitkov fanúšikov. S týmto partnerstvom FC Bayern vytvorí viac prispôsobené zážitky, aby fanúšikovia mohli oslavovať vášeň a srdce klubu, nech sú kdekoľvek.“
foto: © www.fcbayern.com