Červené peklo – tunel pre hráčov v Allianz Aréne má nový dizajn
17/09/2019
Hráčsky tunel v Allianz Aréne dostal pred prvým zápasom skupinovej fázy Ligy majstrov nový šat v podobe digitálnej steny. Na LED obrazovkách v dĺžke okolo 14 metrov a výške približne 3 metrov sa pomocou technológie 4K objavujú portréty hráčov, logá klubu a hranej súťaže.
Karl-Heinz Rummenigge: „Je to skvelé. Chceli sme vytvoriť pocit vzrušenia, keď tím vyjde z kabíny, aby vedeli čo môžu očakávať: plný štadión a skvelú atmosféru. Nech aj súper vie, že ho čaká červené peklo.“
Philipp Mokrohs (vedúci stratégie značky a manažmentu značky): „Náš nový dizajnový koncept sme založili na našej stratégii značky a chceme ďalej posilňovať našu identitu s FC Bayern.“
foto: © www.fcbayern.com