FC Bayern a Telekom predĺžili spoluprácu do roku 2027
14/08/2022
FC Bayern a Deutsche Telekom predčasne predĺžili svoje 20-ročné úspešné partnerstvo do roku 2027. Obaja partneri budú aj naďalej tešiť fanúšikov inovatívnymi službami a ponukami. Telekom bude aj naďalej dostávať exkluzívny obsah súvisiaci s klubmi, ktorý spoločnosť ponúkne svojim zákazníkom prostredníctvom FC Bayern.tv na MagentaTV. Ústrednými cieľmi partnerstva je efektívna podpora komunikácie značky a produktov, ako aj úspešná implementácia opatrení na podporu predaja. Komunikačná spoločnosť je hlavným partnerom od roku 2002, a to aj na dresoch a banneroch v Allianz Aréne. Početné spoločné projekty a inovácie sprevádzali súčasný vzostup oboch značiek na celosvetový úspech. To zahŕňa vzrušujúce fanúšikovské kampane alebo vytvorenie jedinečného multimediálneho zážitkového priestoru „StadiumVision“. Okrem toho vznikla prvá 24-hodinová televízna stanica nemeckého futbalového klubu „FC Bayern.tv live“. Navyše celá Allianz Aréna bude pokrytá technológiou mobilnej komunikácie 5G Telekom.
Oliver Kahn: „Sme veľmi radi, že Deutsche Telekom je po boku FC Bayern už 20 rokov. Telekom znamená inovácie v multimediálnom svete, kreativitu a perspektívu. Spoločne sme už zažili jedinečný príbeh úspechu. Naším cieľom je pokračovať v určovaní štandardov v športe aj mimo neho a toto predĺženie zmluvy sa nám opäť podarilo.“
Andreas Jung: „FC Bayern sa vždy spoliehal na partnerstvá, ktoré predstavujú spoľahlivosť a kontinuitu. Naša spolupráca s Deutsche Telekom je toho ukážkovým príkladom. Sme radi, že máme tohto partnera aj naďalej po našom boku, dáva nám to dôležitú istotu pri plánovaní a tak ako za posledných 20 rokov budeme aj naďalej spoločne vyvíjať nové vzrušujúce formáty, aby sme inšpirovali našich fanúšikov.“
Michael Hagspihl (senior viceprezident pre globálne strategické projekty a marketingové partnerstvá v Deutsche Telekom): „FC Bayern Mníchov a Deutsche Telekom napísali za posledných 20 rokov úžasný príbeh úspechu. Sme veľmi hrdí na tieto spoločné úspechy a mnohé míľniky. Vďaka obrovskej mediálnej prítomnosti, inovačnej sile a súvisiacim efektom má naše partnerstvo mnohonásobne väčšiu hodnotu ako to, čo používame spoločne.“
foto: © www.fcbayern.com